Discovery Travel&Living krijgt strakke make-over

Discovery Travel&Living krijgt strakke make-over

28-05-2009 - Media

Lifestyle-zender Discovery Travel & Living ondergaat een herpositionering. Met een vernieuwde zendervormgeving, nieuwe series en meer premieres in 2009 dan ooit tevoren, richt Discovery Travel & Living zich op de drukke, moderne vrouw tussen 20-49 jaar. Met ingang van morgen, roept hety themakanaal deze vrouwen op hun hart te volgen. Hierbij staan inspirerende verhalen van echte mensen met een uitzonderlijk leven centraal.

De lifestyle-zender zendt programma’s uit die aansluiten bij de aandachtsgebieden van de moderne vrouw: familie, werk, relaties, vriendschap, mode en vrije tijd. Van make-over programma’s en wedding planning tot opvoeding, interieur en koken, Discovery Travel & Living laat verhalen zien die vrouwen inspireren om hun dromen te verwezelijken.

De nieuwe zender look & feel bestaat uit een nieuw logo, nieuwe bumpers, idents en promos.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.
RSS feed van de Bureaus pagina

Bureaus

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Financieel pagina

Financieel