Stoop & Simon Verjongingsmarketing komt met app

Stoop & Simon Verjongingsmarketing komt met app

23-04-2012 - Marketing

Om de propositie ‘Verjongingsmarketing’ van Stoop & Simon op een nieuwe en verrassende manier bekend te maken aan de top 100 van adverterende bedrijven in Nederland heeft het bureau een eigen app ontwikkeld. De Futurize app schets in kort en bondige teksten een mogelijk toekomstbeeld van een organisatie of merk waarmee ze kunnen ‘verjongen’. Soms is dit een nieuw idee, een interessante strategie of een ludiek advies voor de korte termijn. Feit is dat Stoop & Simon zich serieus heeft verdiept in de markt en activiteiten van deze organisaties of merken.
 

Futurizen is een niet onbelangrijk onderdeel uit het totale full service dienstenpakket van ons reclamebureau nieuwe stijl en met de app onderstrepen we op een verrassende manier onze expertise: het verjongen van organisaties en merken. Bovendien is de app zo ontwikkeld dat het Futurizen van deze top 100 een continu proces is en dat er met een zekere regelmaat interessante updates komen. De doelgroep die Stoop & Simon met deze app voor ogen heeft zijn de marketeers, brand- en productmanagers van de top 100+. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.
RSS feed van de Bureaus pagina

Bureaus

RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Financieel pagina

Financieel